cotton

{ 15 } Expect the Unexpected.
FREEDOM! Finally done with PMR.
All I do now is tawakkal to Allah S.W.T
Pray for my success. May Allh bless you.
Insha Allah.

{ x x }
Alkisah budak lepasan PMR, lah sangat.

Happy Dayna is always happy. Hahaha pls.

Alhamdulillah. We're happy, relief and worry at the same time. Okay tak payah nak memekak kat sini. PMR dah habis, agak nya dalam 3 minggu yang lepas. Sort of. Takde kerja aku nak bilang hari lepas PMR. Lol. Well, quite good to be called as a 'lepasan PMR' walaupun SPM masih ada. Hehe. Tapi kekadang menyesal habis PMR awal-awal, ceh kononnya la. Al kisahnya sebab takde kerja yg boleh aku buat selain daripada menyimpan rumah. Duit pun tak dapat. Bukan aku nak upah ke apa. Usually weekdays sekolah kan, of course la dapat duit saku. Sekarang tak lagi. Hm hm. Kalaulah boleh kerja kat luar sana. Takpe la, gonna ask some from my mom. Sehari singgit pun jadi lah.

Okay, I bet there are lotsa people wondering how my exam went *krik krik*. Sokay la. Still gonna talk about it because I'm freaking miss the moments when we made revision for the last time, the moment when we walked to the exam hall, the moment when we pray to Allah together. Ya Allah, how I miss those moments. Okay setop. Soalan soalan PMR tu takde la susah sangat. Bukan nak berlagak aku pandai ke hape, umi abi dah bagi berjuta soalan. Confirm la boleh jawab. Tapi betul ke tidak itu wallahualam. Tawakkal je la.

Awal -awal lagi aku dah niat tak nak meniru. Lol. Memang aku tak meniru pun okay. Takde chance langsung. Bukan sebab pengawas asyik tengok je, tapi ni haa..tengkuk keras sangat nak bergerak. Hahaha! Nak bergerak sikit pun takut. Yang paling aku tak tahan, tempat duduk aku belakang sekali. At the corner. Memang hujung punya hujung la. Dekat tong sampah, cis! Bila nk masuk dewan, memang aku akan make sure aku yg masuk dulu. Kalau lambat, memang orang lain terpaksa tengok aku catwalk. Duh. Macam nangka bergolek ada lah. 

Last day exam, abi dah warning awal-awal jangan main mercun. Puii macam tau tau je kan. Lol. And alhamdulillah memang takde yg meletop pedepow ke hape. Tapi apa yg aku nampak, budak lelaki pi kaler rambut. Guna water colour, i guess. Haha biarlah, budak merdeka la katako! Sedihnya bila hari last exam tu ialah hari last aku datang sekolah sebabnya malam tu fly ke kl. Tak dapat rasa macam mana hantar buku teks reramai. Apakah?

Anyway, result keluar 28/2/2013. Lambat lagi. Tapi kalau bangun tidur bangun tidur kejap je rasa. Mohon result semua okay, insha Allah.